Wednesday, October 26, 2011

Asta la 'BARISTA" de "STARBUCKS" Coffee..

oh my...this is my current job..im officially a Barista in starbucks,,baru sebulan sja..hee,,Part time job yang sgt menyeronokkn

My Basic Attire..Apron with cap


So krenye ak macam cute boy bwh
nie la,,ahaks,,senanyer nk keje kat cnie sbb gedik nk pakai cap n apron,,hhehe


Nyummy beverages...Living in coffee and chocolate world everyday, topping with whippcream plak tuh,,I guess its the best way to gain weight,,hehe,,tp baru berjaya tambah 0.2 kg jer,,huhu



so my lovely dynoz nk order pe??hehhee..bayar under ak bley discount ...especially merchandise..dont u guyz wanna get ur own Starbucks Tumbler ker???hehe..cewwahhh,,dok promote nih..

pss: so skng kalau nk turun KL da xley ske ati da,,huu,,kene mintak cuti..

Below are Starbucks Tumblersss that kind of available in my store..(Starbucks Store-Prangin Mall)



Make ur own choice...Select the one that u like the most..hehe,,pastu bayar la,,hee~

2 comments:

  1. commmmmeeell...i nk stu...tggu i dpt gaji part time y blum stat lg tu...

    ReplyDelete
  2. ok!!kalau u nk i ble tlg belikan,,mayb i bg diakaun 50%,,haha

    ReplyDelete

What say you?