Thursday, January 13, 2011

Oh! Sama tapi tak serupa

Sape tengok cerita "Kau dan Aku"?
Aku bukan layan pun, cuma kadang-kadang bila astro dah buat palat ulang-ulang cerita yang same, terpaksa jugaklah usha series pelik ni. heh.

Aku tak paham kenapa Aril dan Akim yang menjadi tunggak cerita itu mesti berebutkan perempuan a.k.a heroin. Lame..Spoil gile. Macam takde konflik laen. Eyh? merapu pulak aku.. Dah tak suke tuh tak payah ar tengok, ye tak? haha..

Tapi kan, korang perasan tak persamaan kedua-dua heroin cerita tu untuk Season 1 dengan 2? Mula - mula aku pun tak perasan. Korang perasan? Mari kita usha same-same. Tengok IQ sape lagi brilliant! heh

Kau dan Aku season 1, heroin dia Mila AF.



Kau dan Aku season 2, heroin dia Anith (aku pun tak penah kenal die)




Baru aku paham citarasa director cite nieyh.. heee
Agak-agak, Season 3 sape jadi heroin eyh?

mungkin Scha? (Hoiy! sapekah yang meng adobe Scha nieyh? heh)



atau mungkin Billionnaire? heee :P (jangan sentap aaaaa)

***

Bosanlah.. Kerja banyak, malas nak buat. Haish!

1 comment:

What say you?