Thursday, January 20, 2011

utara dan selatan!

tngk tjuk mcm jaoh je perjalanan aku hari nie...kn?? padahal kisah nie sume dalam UTM kesayangan aku...UTARA ku ibaratkn K9 n SELATAN ku tujukn khas bwat KDSE kesayangan...(hahaha~gila tipuuu)...

petang tdi punye ler smngt nk g jogging kt padang kawad, tetiba time dah dekat kt atas motor n dah nk kuar dri KDSE~ ujan ler plak...tpi x pe ler, padang kawad x ujan kowt (minda aku yng ckp)....then aku pown trskn niat aku tuh...sebelum nk ke padang kawad aku singgh bank...(phm2 sndiri ler apa aku bwat kt situ)...lps kuar dri bank~OMG, ujan renyai ler...redah sure lenjun nie...pkir punyer pkir, aku pown text sarah yng berada di K9...lps bncng2 n mntk pendapat, aku pown tukar plan g jog kt K9 jer brsama2 sarah...

sesampai di K9,sebelum brjumpa nyer dngn blik sarah aku smpai dulu ke blik gym kesayangan teeqa...dah aku tngk blik tu bukak, aku pown redah ler msuk...(okay aku mlas nk citer apa yng jadi dlm blik tuh tpi yng pastinya aku kt blik tuh dlm 30 mnt)...dah puas hati dngn thp kepeluhan aku...aku pown blah tpi singgh blik sarah jap...x sedap ler dah dtng K9 tpi x snggah...chitchat jap sarah lps tuh aku pown blah ler balik...(ank dara x elok berada di luar time2 magrib okay!)...disebabkn K9 ke KDSE tu agak jaoh, aku pown pkir2 nk ikut jln mane.... first yng dlm otak aku, ikut azah n then lalu fakulti letrik....

tpi nk dijdikn cerita...bila aku smpai je dekat blok KTC laluan nk pegi fakulti letrik, tetiba ujan renyai pulak...nk brhenti mmg ler mls plus dah nk magrib...aku pown ikut jalan laen iaitu melalui kandang kuda, padang besar, pintu utama n trus ke KDSE..sebab nyer aku ingt maybe x hujan sngt kowt...sesungguhnya malang itu mmg ler tidak berbau...hujan trun makin lebat...dah plak hujan tuh menyucuk2 mata aku yng sedia x brapa nk terang...tpi yang x boley blah nyer....bila aku dah betol nk msuk KDSE...boleh plak hujan trun lg lebat smpai nk bukak mata pown perit giler...maka dengan itu, lenjun lah aku bermandikn hujan asid di bumi UTM...

p/s: sediakn payung sebelum hujan...(ada kaitan ker?pkir sndiri ler)...

perasaan hati~ ahhhh!aku tension...

1 comment:

What say you?